PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 23 | nr 37 Zastosowania metod ilościowych | 35--49
Tytuł artykułu

Zastosowanie skalowania wielowymiarowego oraz drzew klasyfikacyjnych do identyfikacji czynników warunkujących wykorzystanie internetu w działalności promocyjnej dolnośląskich obiektów hotelarskich

Warianty tytułu
Application of Multidimensional Scaling and Classification Trees for Identyfying Factors Determining Internet Usage in Promotional Activity of Lower Silesian Hotels
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badań ankietowych dotyczących oceny stopnia oraz zakresu wykorzystania Internetu w działalności promocyjnej obiektów hotelarskich działających na Dolnym Śląsku, a także przy zastosowaniu skalowania wielowymiarowego oraz drzew klasyfikacyjnych podjęto próbę identyfikacji czynników warunkujących pełne wykorzystanie Internetu w działalności tych podmiotów. (abstrakt oryginalny)
EN
This paper presents the results of the questionnaire survey on the use of the Internet in a promotional activity of hotels in Lower Silesia. Using multidimensional scaling and classification trees, the authors identified the main determinants of this medium use. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Brady R., Forrest E., Mizerski R., Marketing w Internecie, PWE, Warszawa 2002.
  • Breiman L., Friedman J., Olshen R., Stone C, Classification and Regression Trees, Wadsworth, 1984.
  • Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002
  • . Collin S., Marketing w sieci, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2004,
  • Cox T.F., Cox M.A.A., Multidimensional Scaling, Chapman and Hall, London 1994.
  • Dejnaka A., CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami. Wydawnictwo HELION One Press, Gliwice 2002
  • . Dembińska-Cyran I., Hołub-lwan J., Perenc J., Zarządzanie relacjami z klientem, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2004.
  • Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Korona B., Konkurowanie o klienta e-marketingiem, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2004.
  • Gołembski G. (red.), Nowe trendy rozwoju turystyki, Wydawnictwo PWSZ, Sulechów 2008.
  • Guziur P., Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm. Wydawnictwo HELION, Gliwice 2001.
  • Hartmann A., Sifonis J., Kador J., E-biznes. Strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Wydawnictwo LIBER, Warszawa 2001.
  • Kasperczyk P., Stronniczy przegląd stron WWW, „Rynek Turystyczny" 2005 nr 4 (236).
  • Kędzior Z., Karcz K., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2001.
  • Maciejowski T., Firma w Internecie. Budowanie przewagi konkurencyjnej, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  • Newell F., Lojalność.com, IFC PRESS, Kraków 2002.
  • Panasiuk A. (red.). Sektor turystyczny w społeczeństwie informacyjnym. Turystyka poczta - telekomunikacja, Fundacja Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2001.
  • Rapacz A. (red.), Przedsiębiorstwo turystyczne. Wydawnictwo Difin, Warszawa 2007.
  • Szreder M., Metody i techniki sondażowych badań opinii. PWE, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164692288

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.