PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 43 Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji | 192--199
Tytuł artykułu

Pokolenie Y - wyzwaniem dla marketingu personalnego

Warianty tytułu
Generation "Y" as a Challenge for Personnel Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zaprezentowanie działań podejmowanych w ramach marketingu personalnego, związanych z potrzebą dostosowania się pracodawców do nowych wymagań rynku pracy. Na podstawie analizy cech charakterystycznych "millenialsów" wskazano na przykłady szczegółowych narzędzi marketingu personalnego skierowanych do analizowanej grupy. Niektóre z nich mają charakter innowacyjny. (fragment tekstu)
EN
The capability to create an attractive employer image on the internal and external labour market becomes a challenge for the present business. The particular notice should be taken of the group's characteristic to which the personal marketing actions will be directed - in this case the representatives of generation "Y". The goal of the following article is to analyze typical features for "millenials" and point out the examples for personnel marketing tools addressed to the group to be analyzed. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Barabasz-Nowak A., System komunikacji wewnętrznej w firmie, [w:] Stan i perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi u progu XXI wieku, red. L. Zbiegień-Maciąg, AGH, Kraków 2000.
  • Baruk A.I., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
  • Berłowski P., Blog firmowy a wizerunek pracodawcy, http://www.pracuj.pl/kariera-rynek-pracy-artykuly_25982.htm
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164958506

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.