Warianty tytułu
Analysis of the Situation in the Polish Public Relations Branch at the End of 2008
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie obecnej sytuacji w branży public relations – czynników, które wpływają na jej rozwój, wskaźników, które mogą świadczyć o zmianach w branży oraz trendów widocznych na rynku usług PR. (fragment tekstu)
In this article, the author attempts to describe the situation in the Polish public relations branch at the end of 2008. She presents the factors that have influenced the current state of the branch and describes the indicators illustrating the level of development of public relations in Poland. She also describes trends in the public relations branch over the coming years. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
113--123
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
- Branża public relations o sobie, www.newsline.pl/news/badaniaraporty/art2,branza- public-relations-o-sobie.html, 9.12.2008.
- Corporate Social Responsibility, http://ec.europa.eu/enterprise/csr, 11.10.2008.
- Dąbrowska J., Łuczak S., Trochimiuk P., Polski PR - stan obecny, "Marketing w Praktyce", maj 2007.
- Europe Internet Usage Stats and Population Statistics, http://www.internetworldstats. com/ stats4.htm
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000164997035