PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 5 | 42--47
Tytuł artykułu

Marketingowy kryzys czy dojrzałość w komunikacji z klientem?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wraz ze zmianami na rynku ewolucji podległy trendy w kampaniach marketingowo-reklamowych nowych produktów i usług bankowych. Światowy kryzys finansowy zdecydowanie zahamował humorystyczne trendy w reklamie banków. Coraz rzadziej banki wykorzystują również wizerunki znanych osobistości, zastępując ich "zwykłymi ludźmi". W artykule omówiono najnowsze reklamy wybranych banków.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165026303

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.