Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Process of Marketing Activities of a Bank and Its Efficiency.
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono założenia badania efektywności działań marketingowych banku. Przedstawiono mierniki efektywności krótkookresowych przedsięwzięć marketingowych banku oraz mierniki finansowe długookresowych przedsięwzięć marketingowych.
The process of marketing activities of a bank comprises, among others, the efficiency test of a marketing strategy, which helps to improve the strategy in the future. The efficiency test demands the use of various financial measurers: customer lifetime value, discounted cash flow band (product) value, return of marketing investment. (original abstract)
Rocznik
Strony
46--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- Czekaj J., Dresler Z., Zarządzanie finansami przedsiębiorstw. Podstawy teorii, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
- Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Łódź 2004.
- Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 2001.
- Lenskold J.D., Pomiar rentowności inwestycji marketingowych, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
- Mierniki marketingowe, red. R. Kozielski, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
- Podstawy marketingu, red. J. Altkorn, Instytut Marketingu, Kraków 2003.
- Simon H., Zarządzanie cenami, PWN, Warszawa 1996.
- Waniowski P., Strategie cenowe, PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165048462