PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 3 | 6--8
Tytuł artykułu

Z cokołu w tłum

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono zagadnienia związane z nowym podejściem do marketingu. Zakłada ono konieczność dialogu pomiędzy marką a konsumentem, który w ciągu ostatnich lat stał się równoprawnym partnerem dialogu, a nie tylko pasywnym odbiorcą. Nowoczesna marka jest tworzona przez zbiór jednostkowych doświadczeń konsumentów, a nie przez siebie samą.
Rocznik
Numer
Strony
6--8
Opis fizyczny
Twórcy
  • Brand Support
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165141099

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.