PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 12 | 26--29
Tytuł artykułu

Shopper marketing

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono projekt badawczy nazwany Power Shopping prowadzony przez TEQUILA/Polska. Podjęto go w celu odpowiedzi na pytania, jak efektywnie docierać do shoppera i jak zwiększać skuteczność marki w miejscu sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
  • Tequila/Polska
  • Tequila/Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165151633

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.