Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Shopper marketing odbywa się w środowisku punktu sprzedaży i dąży do przekształcenia osoby znajdującej się w sklepie, na kupującego dany produkt. Tak więc celem tego marketingu jest zrodzenie u klienta konkretnej decyzji zakupu w pobliżu danego produktu. Autor tłumaczy mechanizm decyzji konsumenckich. Jego zdaniem rok 2010 będzie czasem triumfu wiedzy shopper marketingowej nad dotychczasowym postrzeganiem zasad marketingu kierowanego do konsumenta. Będzie to wymagało uzyskania jak najpełniejszego obrazu shoppera. Podkreśla, iż w wielu firmach powstają działy, których częścią lub wyłączną kompetencją jest badanie możliwości marki w zakresie działań kierowanych do shoppera, a także szczegółowe analizy postrzegania marki przez statystycznego Kowalskiego.
Twórcy
autor
- Euro RSCG Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165156967