PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 2 | 14--16
Tytuł artykułu

Czas shopper marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Shopper marketing odbywa się w środowisku punktu sprzedaży i dąży do przekształcenia osoby znajdującej się w sklepie, na kupującego dany produkt. Tak więc celem tego marketingu jest zrodzenie u klienta konkretnej decyzji zakupu w pobliżu danego produktu. Autor tłumaczy mechanizm decyzji konsumenckich. Jego zdaniem rok 2010 będzie czasem triumfu wiedzy shopper marketingowej nad dotychczasowym postrzeganiem zasad marketingu kierowanego do konsumenta. Będzie to wymagało uzyskania jak najpełniejszego obrazu shoppera. Podkreśla, iż w wielu firmach powstają działy, których częścią lub wyłączną kompetencją jest badanie możliwości marki w zakresie działań kierowanych do shoppera, a także szczegółowe analizy postrzegania marki przez statystycznego Kowalskiego.
Rocznik
Numer
Strony
14--16
Opis fizyczny
Twórcy
  • Euro RSCG Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165156967

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.