PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 3 | 60--62
Tytuł artykułu

Lejek zakupowy naszych czasów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W momencie kiedy pojawia się sprzedaż, mamy do czynienia z klientem i określoną drogą, jaką przebywa, docierając do produktu. Autor opisuje współczesny lejek zakupowy, składający się z pięciu bramek. Najpierw pojawia się świadomość, następnie zainteresowanie oraz rozważanie. Kolejne kroki to zakup oraz lojalność, czyli korzystanie z tego samego produktu kolejny raz. Współczesny konsument, korzystając m.in. wyszukiwarek, porównywarek cen, forów tematycznych, szczególnie intensywnie porusza się na przestrzeni dwóch pierwszych poziomów lejka zakupowego.
Rocznik
Numer
Strony
60--62
Opis fizyczny
Twórcy
  • Umbrella Marketing Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165158319

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.