PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 3 | 66--68
Tytuł artykułu

Uniwersytety na social media

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono zagadnienia związane z marketingiem społecznościowym. Omówiono wykorzystywanie mediów społecznościowych do budowania i ochrony siły marki na przykładzie Harvard Business School (HBS). Podano również przykłady z polskiego rynku edukacyjnego.
Rocznik
Numer
Strony
66--68
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165158614

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.