PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 3/2 | 489--495
Tytuł artykułu

Skuteczna komunikacja rynkowa jako źródło wartości przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój nowych produktów, zarządzanie relacjami z klientami, zarządzanie łańcuchem dostaw to dziś kluczowe procesy przedsiębiorstwa, których skuteczność funkcjonowania może poprawić model komunikacji oparty na wartości. Komunikacja realizowana przez przedsiębiorstwa jest oddziaływaniem na wszystkich uczestników rynku, a w szczególności na obecnych i potencjalnych klientów, którym w zamian za ekwiwalent pieniężny lub dodatkowy w postaci np. zaufania czy lojalności oferowane są wytwarzane dobra materialne lub świadczone usługi. Celem artykułu było pokazanie, iż skuteczna komunikacja może stać się źródłem wartości przedsiębiorstwa. Solidne, bowiem relacje z klientami są tym, co dziś najbardziej opłaca się w prowadzeniu biznesu. (abstrakt oryginalny)
EN
Development of new products, customer relationship management and supply chain management are the key process in the company today. The effectiveness of functioning these processes can improve the communication model based on values. Communication conducted by companies has an impact on all market actors, particularly on present and prospective clients. They are rewarded with goods or services in exchange for money equivalent or trust and loyalty. The purpose of the article was to show that effective communication can be translated into the source of values of a company. Solid customers relationships are the most valuable asset in conducting business. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
489--495
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Bibliografia
  • Altkorn J., Kramer T. (1998), Leksykon marketingu, PWE, Warszawa.
  • Bogunia-Borowska M. (2004), Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, UJ, Kraków.
  • Doyle P. (2003), Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa
  • Kotra K., Pysz-Radziszewska A. (2004), Marketing w teorii i praktyce, WSzB, Poznań.
  • Sztucki T. (2006), Marketing przedsiębiorcy i menedżera, Placet, Warszawa.
  • Szymoniuk B. (2006), Komunikacja marketingowa, instrumenty i metody, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165162224

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.