PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 6 | 30--31
Tytuł artykułu

Powiedz to tylko jej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono rolę "kultury płci" podczas procesu sprzedaży. Przedstawiono zasady marketingu skierowanego do kobiet, zwracając uwagę na następujące kryteria: zaangażowanie w grupie społecznej, unikanie budzenia zazdrości, podkreślanie Corporate Social Responsibility, uwzględnianie czynników życiowo-czasowych, zindywidualizowanie przekazu, działanie na emocjach, budowanie zaufania, organizowanie spotkań dla kobiet. Wszystkie te elementy pozwalają odpowiedzieć na oczekiwania i potrzeby klientek.
Rocznik
Numer
Strony
30--31
Opis fizyczny
Twórcy
  • Sammakko
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165162989

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.