Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Mamy dziesiątki rodzajów komunikacji, nazw metod marketingowych i określeń dla specjalistów od nich. To wszystko z czasem nieco zaburzyło świadomość, że dobrze dobrana strategia wymaga spójnej, długofalowo prowadzonej komunikacji. Zdaniem autora tylko dzięki jednolitej strategii szybciej wrócimy do podstaw – dobierzemy właściwą cenę, miejsce i rodzaj promocji oraz właściwą grupę docelową. Według autora poprzez bogactwo mediów i narzędzi możemy dzisiaj precyzyjniej dotrzeć z komunikatem do klienta, ale nie należy zapominać, że nawet najdoskonalsze narzędzie, czy wymyślna formuła jest niczym, jeśli nie będziemy myśleć o konsumencie, o jego potrzebach oraz wynikach sprzedaży.
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Momentum Worldwide
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000165974973