PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7 | 26--28
Tytuł artykułu

Od skojarzeń do zakupu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule omówiono pojęcie identyfikacji wizualnej. Komunikacja wizualna ma na celu oddziaływanie na poziomie nieświadomości, ma wywrzeć niezauważalny wpływ na konsumentów. Zauważono, że dobrze przemyślana strategia corporate identity jest bardzo często czynnikiem najmocniej decydującym o sukcesie marki na rynku.
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Rozwoju Reklamy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166751821

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.