PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 49 Zmiana warunkiem sukcesu : rozwój i zmiany w małych i średnich przedsiębiorstwach | 141--148
Tytuł artykułu

Fuzje i przejęcia jako strategia rozwoju małego i średniego przedsiębiorstwa (studium przypadku Komandor SA)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Merger and Acquisition as a Growth Strategy for SME (on the Example of Komandor S.A. Group)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania było przypomnienie założeń procesu fuzji lub przejęcia oraz ich egzemplifikacja w oparciu o stadium przypadku wybranej firmy. (fragment tekstu)
EN
The main purpose of this article is to indicate the basic theoretical guidelines of mergers and acquisition and to present the successful implementation of a growth strategy based on M&A transaction in one of the Polish medium enterprises.(original abstract)
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Łódzki
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Badanie fuzji i przejęć w Europie Środkowej i Wschodniej, w Rosji i na Ukrainie w 2006 roku, Raport Roczny PricewaterhouseCoopers, 2007.
  • Bartczak I., Fuzje i przejęcia - inwestycje o dużym ryzyku, "CEO Magazyn Top Menedżerów" 2003, nr 10.
  • Bateman T.S., Zeithami C.P., Management, Function & Strategy, Irwin, Boston 1996.
  • Cieślak M., Bariery i szanse rozwoju rynku fuzji i przejęć w Polsce, Holon Consulting 2006.
  • Gaughan P.A., Mergers, Acquisitions, and Corporate Restructurings, John Wiley & Sons, New York 1997.
  • Grundy T., Smart Things to Know about Mergers and Acquisitions, Oxford 2003.
  • Jagoda H., Haus B., Holdingi, PWE, Warszawa 1995.
  • Jeżak J., Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1990.
  • Pierścionek Z., Strategie rozwoju firmy, PWN, Warszawa 1996.
  • Rappaport A., Wartość dla akcjonariuszy, WIG-Press, Warszawa 1999.
  • "Rzeczpospolita", dodatek Ranking najcenniejszych polskich marek, 6.12.2007.
  • http://www.e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view= 1067.
  • Komandor S.A., bilans, materiały prasowe, Radom 2007.
  • Komandor Standard, Jak zostać przedstawicielem handlowym lub autoryzowanym dealerem firmy Komandor, Warszawa, maj 1999.
  • www.mg.gov.pl.
  • www.krs-online.pl.
  • www. infoveriti .pl.
  • www.rzeczpospolita.pl/ekonomia/lista2000_2004/lista_2000_2004_17.html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166803493

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.