PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7 | 79--82
Tytuł artykułu

W imieniu firmy...

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono znaczenie polityki social media dla istniejących na rynku firm. Przybliżono co powinna zawierać prowadzona w przedsiębiorstwie polityka social media. Zauważono, że działania skierowane na social media mogą pomóc w budowaniu zaufania i lojalności wśród pracowników.
Rocznik
Numer
Strony
79--82
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166812447

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.