Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor przekonuje, że wiedza o tym, że referencje działają nie wystarczy, aby skutecznie sprzedawać. Dopiero sprofesjonalizowanie tych referencji i zintegrowanie ich z długofalową strategią marketingową przynosi oczekiwane rezultaty. Wymaga to bardzo fachowego podejścia już na etapie opracowywania materiałów referencyjnych, a także zaangażowania pracowników pracujących bezpośrednio z klientem. Autor przypomina, że twórcy sukcesu wielu marek potrafili opowiedzieć zapierająca dech w piersiach historię dotyczącą ich firm, a jeśli było trzeba, nawet wymyślić związaną z nimi legendę. Na rynku B2C służącym do tego narzędziem jest tradycyjna reklama i PR. Zdaniem autora, ten zestaw w świecie B2B może zostać wzbogacony o niezwykle skuteczne narzędzia referencyjne, a wśród nich najbardziej znane: success story i case study.
Twórcy
autor
- Ink Communication
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166819675