PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 5 | 24--27
Tytuł artykułu

Reklamowy urok designu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka zastanawia się nad rozwojem designu inspirowanego ekologią i analizuje konsumenckie postawy wobec ekologii w świecie marek. Według niej działania w zakresie marketingu proekologicznego zyskują popularność na całym świecie, bowiem systematycznie wzrasta świadomość ekologiczna konsumentów, a to przyczynia się do wzmacniania pozytywnego wizerunku marek, które, wykorzystując proekologiczny przekaz, podnoszą swoją pozycję rynkową. Autorka twierdzi, że ta stale umacniająca się tendencja stwarza dobrą motywację dla designerów, by wykorzystywali siłę i możliwości, które są w ich rękach i wpływali pozytywnie na rynek opakowań.
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Twórcy
  • Studio DN Design Group
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166820002

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.