PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 5 | 34--36
Tytuł artykułu

Przemówił brand do internautów

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zauważa, że użytkownik sieci przestał już być biernym odbiorcą treści reklamowych. Nowy typ konsumenta, tzw. prosument, dąży do aktywnego udziału w tworzeniu produktów i usług danej marki oraz posiada większą świadomość podejmowanych decyzji zakupowych. Oznacza to, że sposób serwowania treści reklamowych musi być, w większym niż do tej pory stopniu, dostosowany do oczekiwań współczesnego internauty. Autor opisuje jak to przekłada się na zmianę standardów komunikowania marek z potencjalnymi klientami, na przykładzie serwisów społecznościowych.
Rocznik
Numer
Strony
34--36
Opis fizyczny
Twórcy
  • Praktycy.com
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166820076

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.