Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule opisano przygotowania i przebieg kampanii reklamowej nowego dezodorantu dla mężczyzn. Kampania miała w założeniu jej twórców przekonać Polaków, że kobiety będą szaleć za użytkownikami dezodorantu o zapachu czekolady. Autorka wyjaśnia, że wprowadzenie produktu na rynek było rozłożone na trzy etapy. W pierwszym opublikowany został fragment filmu, teaser, który dla podniesienia ciekawości widza został stworzony w niezbyt dobrej jakości i był przerywany szumami. Drugi etap to pełny materiał wideo opublikowany na stronie pod domeną nawiązującą do portali newsowych. Dopiero w trzecim etapie kampanii, poza internetem, widocznej także na bilboardach, citylightach i w prasie, pojawił się produkt.
Twórcy
autor
- Netizens/Peppermint
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166820708