PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 5 | 77--79
Tytuł artykułu

Reklama na każdą okazję

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi skrótowe kompendium wiedzy na temat możliwych form reklamy w internecie. Autor podkreśla, że decydując się na reklamę w sieci, trzeba zastanowić się, co chcemy przez nią osiągnąć i czy założony cel jest możliwy do zrealizowania prze wybrany kanał komunikacji. W tekście mowa o kampanii zasięgowej, reklamie inwazyjnej, reklamie dopasowanej i kontekstowej a także o reklamie w wyszukiwarkach. Autor przybliża również pokrótce narzędzia, którymi można się posłużyć wybierając którąś z możliwości.
Rocznik
Numer
Strony
77--79
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Netizens/Peppermint
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000166821852

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.