Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedmiotem pracy jest przedstawienie, w jaki sposób dokonuje się rozwój rynku e-commerce w Polsce, a także ukazanie specyfiki i zasad funkcjonowania modeli handlu elektronicznego: sklepów oraz aukcji internetowych. Czy intensywny wzrost handlu elektronicznego w ostatnich latach będzie trwał i czy e-commerce zdoła dogonić światową czołówkę? (abstrakt oryginalny)
The purpose of this project is to present how e-commerce market develops in Poland and to explain details and rules of electronic businesses: markets and auctions. Is the rapid growth of e-commerce in Poland will continue and is it going to catch up with the world leaders? (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
81--96
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Bibliografia
- Gregor B., Stawiszyński M., e-commerce, Oficyna Wydawnicza ran ta, Bydgoszcz - Łódź 2002.
- Hartman A., Sifonis J., Kador J., e-biznes. Strategie sukcesu gospodarce internetowej, Wydawnictwo K.E. LIBER 2001.
- Kobis P., Marketing z google, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
- Kotler Ph., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis Sp. z o.o., Poznań 2005.
- Norris ML, West S., e-biznes, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności sp. z o.o, Warszawa 2001.
- RaportMoney.pl e-commerce 2005.
- Raport Gemius S.A. e-commerce 2005.
- Raport Gemius S.A. e-commerce 2006.
- Raport demo Sklepy24.pl, lipiec 2007.
- Springer W., e-commerce, e-banking - wyzwania globalizacji, Difin, Warszawa 2002.
- Teluk T., E-biznes. Nowa gospodarka, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002.
- www.BiznesNet.pl na miesiąc lipiec 2007.
- www.sklepy24.pl na miesiąc lipiec 2007.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167871066