Czasopismo
2003
|
Przedsiębiorczość, konkurencyjność oraz kondycja małych i średnich przedsiębiorstw w obliczu integracji z Unią Europejską
|
97--106
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Empirical Research on Entrepreneurship and the Development of Private Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Dla większości badanych przedsiębiorstw rozwój stanowi najważniejszy cel działania. Te przedsiębiorstwa, które wskazywały na rozwój jako ich najważniejszy cel najwięcej kosztów wydatkują na działalność marketingową, w większości przeznaczają zysk netto na wzrost wartości kapitału własnego. Uważają one także, że działają na rynku wysoce konkurencyjnym. Na tym rynku badane spółki konkurują przede wszystkim za pomocą ceny i jakością produkowanych wyrobów lub/i świadczonych usług. (abstrakt oryginalny)
Development is the most important aim of activity for a large number of investigated companies. These firms spend money mainly on marketing, and they invest net profit in the value of their own capital. They perceive the market as extremely competitive. Therefore, they try to be price competitive and offer high quality products and services. (original abstract)
Rocznik
Strony
97--106
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167903284