PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | z. 101 | 15--21
Tytuł artykułu

Wybrane trendy w zarządzaniu w dobie kryzysu

Warianty tytułu
Selected Management Trends in the Period of Crisis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono wybrane trendy w zarządzaniu zaobserwowane na amerykańskim rynku, które warte są podjęcia rozważań przez polskich przedsiębiorców, tj.: strategie kształtujące, przywództwo adaptacyjne, strategia prowokacji na rankach B2B, sprzedaż detaliczna ukierunkowana na "lewirantów", zmieniający się profil konsumenta.
EN
The article describes selected management trends observed in the period of the crisis. It presents new perspectives in the area of strategy, leadership and sales methods, giving a brief overview of the consumer profile. The ideas, described briefly, have a potential to reduce uncertainty and overcome difficulties. (original abstract)
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • Favaro K., Romberger T., Meer D., Pięć kluczowych zasad sprzedaży detalicznej w czasie recesji, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
  • Flatters P, Willmott M., Profil konsumenta po kryzysie, HBRR grudzień 2009 r. - styczeń 2010 r.
  • Hagel III J., Brown J. S., Davison L., Strategie kształtujące w świecie ciągłych zawirowań, HBRR czerwiec 2009 r.
  • Heifetz R., Grashow A., Linsky M., Przywództwo w dobie (permanentnego) kryzysu, HBRR grudzień 2009 r. - styczeń 2010 r.
  • Lay R, Hewlin T., Moore G., Prowokacja: sposób na sprzedaż w czasach kryzysu, HBRP.
  • Raman A. P, Nowe pogranicza wzrostu, HBRR grudzień 2009 r. - styczeń 2010 r.
  • Rhodes D., Stelter D., Jak uzyskać przewagę nad konkurencją w czasie dekoniunktury, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
  • Sull D., Jak osiągnąć prosperity w burzliwych czasach, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
  • Sutton R. I., Jak być dobrym szefem w ciężkich czasach, HBRR lipiec-sierpień 2009 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167980349

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.