Warianty tytułu
Strategic Breakthroughs in Contacts of Companies with Suppliers : Causes and Effects
Języki publikacji
Abstrakty
W dobie rynku klienta rośnie znaczenie dostawców firmy. Oznacza to, że im bardziej wymagający staje się nasz klient, tym więcej uwagi i troski powinniśmy poświęcać naszym dostawcą. Ta z pozoru "oksymoronowa" zależność doskonale odzwierciedla istotę i cele rozważań autorki podjętych w niniejszym artykule. (fragment tekstu)
The paper indicates the premises and consequences of strategic breakthroughs in the area of cooperation of companies with suppliers. The author enumerates and presents, while characterising the levels of advancement of this cooperation, the examples of practices undertaken by companies in this area and makes the assessment. The final conclusion confirms the thesis about the growing role of suppliers in the creation of corporate value for the customer and about a low awareness of it among Polish companies. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
22--30
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
- AMR Reasearch, VICS and IBM IT, "Logistek", Nr 6, 1999.
- Baraniecka A., ECR - Efficient Consumer Response. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta. Biblioteka Logistyka, Wydawnictwo Instytutu Logistyki i Magazynowania, Poznań 2004.
- Baraniecka A., VMI (Vendor Managed Inventory) - Zarządzanie zapasami przez dostawców "Gospodarka Materiałowa i Logistyka", Nr 2/2003.
- Baraniecka A., Rodawski B., Model of supply chain management proficiency (1) "Pharma Poland News", No. 8(17), sierpień 2007 r.
- Baraniecka A., Rodawski B., Model of supply chain management proficiency (2) , "Pharma Poland News", No. 9(18), wrzesień 2007 r.
- Witkowski J., Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje, procedury, doświadczenia, PWE, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000167980373