PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 9 | 28--29
Tytuł artykułu

Bankomat, który mówi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zgodnie z polskim prawem wszystkie budynki użyteczności publicznej (w tym banki) wybudowane po 1995 roku muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Tymczasem ani przepisy unijne, ani polskie prawo nie obligują instytucji finansowych do wprowadzania ułatwień dla osób z wadami słuchu, mowy czy wzroku. Ułatwienia takie pojawiają się tylko dzięki dobrej woli banków. W artykule przedstawiono stosowane przez banki rozwiązania, takie jak, mówiące bankomaty czy specjalnie zaprojektowane strony internetowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168041948

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.