Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W kontekście zmian społecznych i związanych z nimi postaw, modeli i sposobów konsumpcji nabierają znaczenia niestandardowe formy promocji. W artykule przedstawiono street team, który można zdefiniować jako grupę osób ze wspólna pasją i celem, jakim jest udzielanie wsparcia wybranym produktom, osobom lub ideom.
Twórcy
autor
- RMF BROKER.FM S.A.
Bibliografia
- Seth Godin, The live music talk, http://sethgodin.typepad.com
- Christopher Knab, Guerrilla Music Marketing Suggestions, www.musicbizacademy.com
- Brandon Marcel Cherry, Creating and Running a Street Team, http://musicindustry.suite101.com
- Damien Gill, The Music Industry, www.goldenplec.com
- Robert Burnett, The global jukebox: the international music industry, Routledge, 1996
- Keith Negus, Music Genres and Corporate Cultures, Routledge, 1999
- Michael Wood, You've Got A Friend In The 'Biz: A Practical Guide to the Music Industry for Musicians & Aspiring Representatives, AuthorHouse, 2007
- Dave Simpson, Smells Like Teen Spirit, The Guardian, 27.06.2008
- Jay Conrad Levinson, Brad Lovejoy, Guerrilla Street Team Guide, Morgan James Publishing, LLC, 2008
- Michel Maffesoli, Don Smith, Czas plemion. Schyłek indywidualizmu w społeczeństwach ponowoczesnych, Wydawnictwo Naukowe PWN 2008
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168175803