PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 17--19
Tytuł artykułu

Marketing podstępny, czyli zasadzka na kibica

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Prowadzenie kampanii marketingowych przy okazji dużych imprez sportowych jest bardzo skuteczne, jednak cena otrzymania statusu sponsora bardzo często jest zaporowa. W takich sytuacjach wiele przedsiębiorstw ucieka się do marketingu podstępnego (ambush marketing). Są to działania przedsiębiorcy, mające na celu wypromowanie siebie lub swoich produktów w nawiązaniu do imprezy, bez ponoszenia opłat licencyjnych na rzecz jej organizatora.
Rocznik
Numer
Strony
17--19
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168176498

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.