Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł stanowi pierwszą część rozważań na temat wprowadzenia do problematyki odpowiedzialności za jakość produktu. Przedstawiono teoretyczne aspekty związane z odpowiedzialnością za produkt, opisano znaczenie systemów jakości dla przedsiębiorstwa, rękojmię oraz rozwiązania prawne w zakresie odpowiedzialności za produkt.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bagińska E., Odpowiedzialność za produkt w USA, Wyd. Dom Organizatora, Toruń 2000, s. 11.
- Czachórski W., Zobowiązania, zarys wykładu, Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, Warszawa 2002, s. 279
- Domański G., Odpowiedzialność odszkodowawcza za wady towaru w systemie prawnym (Zarys problematyki), PUG 1980, Nr 3, s. 75
- "Do tego powinien należeć zysk, czyje jest ryzyko", http://www.justitia.pl/article.php?sid=310, M. Jagielska, Podstawy odpowiedzialności za produkt, C.H. Beck, Warszawa 2004, s. 3
- Gnela B., Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Wyd. ZNAE, Kraków 2000, s. 13.
- Jagielska M., Odpowiedzialność za produkt, MoP 2000, Nr 8, s. 495.
- Jagielska M., Podstawy odpowiedzialności za produkt, C.H. Beck, Warszawa 2004, s. 2, 3, 88
- Kozyra C., Metody analizy i oceny jakości usług, Rozprawa doktorska, Wrocław 2004, str. 40. Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu Wydział Zarządzania i Informatyki Katedra Statystyki i Cybernetyki Ekonomicznej.
- Łętowska E., Prawo umów konsumenckich (wyd.2), C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 92
- Szpunar A., Glosa do wyr. SN z 26.03.1984, II CR 57/84, OSP 1985, Nr 3, póz 58.
- Zagaj Paweł, Odpowiedzialność sprzedawcy za jakość towaru w przypadku sprzedaży konsumenckiej, Biuletyn euro info dla małych i średnich firm, 2006, nr. 8, s. 8-10.
- Zymonik K., Odpowiedzialność za produkt w kodeksowych rozwiązaniach reklamacyjnych, Problemy Jakości, Kwiecień 2008.
- Zymonik K., Odpowiedzialność producenta za wady produktu, Problemy Jakości, Nr. 6/99, s. 25
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168218182