PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 7 | 29--34
Tytuł artykułu

Odpowiedzialność za jakość produktu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł stanowi pierwszą część rozważań na temat wprowadzenia do problematyki odpowiedzialności za jakość produktu. Przedstawiono teoretyczne aspekty związane z odpowiedzialnością za produkt, opisano znaczenie systemów jakości dla przedsiębiorstwa, rękojmię oraz rozwiązania prawne w zakresie odpowiedzialności za produkt.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Bagińska E., Odpowiedzialność za produkt w USA, Wyd. Dom Organizatora, Toruń 2000, s. 11.
  • Czachórski W., Zobowiązania, zarys wykładu, Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, Warszawa 2002, s. 279
  • Domański G., Odpowiedzialność odszkodowawcza za wady towaru w systemie prawnym (Zarys problematyki), PUG 1980, Nr 3, s. 75
  • "Do tego powinien należeć zysk, czyje jest ryzyko", http://www.justitia.pl/article.php?sid=310, M. Jagielska, Podstawy odpowiedzialności za produkt, C.H. Beck, Warszawa 2004, s. 3
  • Gnela B., Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Wyd. ZNAE, Kraków 2000, s. 13.
  • Jagielska M., Odpowiedzialność za produkt, MoP 2000, Nr 8, s. 495.
  • Jagielska M., Podstawy odpowiedzialności za produkt, C.H. Beck, Warszawa 2004, s. 2, 3, 88
  • Kozyra C., Metody analizy i oceny jakości usług, Rozprawa doktorska, Wrocław 2004, str. 40. Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu Wydział Zarządzania i Informatyki Katedra Statystyki i Cybernetyki Ekonomicznej.
  • Łętowska E., Prawo umów konsumenckich (wyd.2), C.H. Beck, Warszawa 2002, s. 92
  • Szpunar A., Glosa do wyr. SN z 26.03.1984, II CR 57/84, OSP 1985, Nr 3, póz 58.
  • Zagaj Paweł, Odpowiedzialność sprzedawcy za jakość towaru w przypadku sprzedaży konsumenckiej, Biuletyn euro info dla małych i średnich firm, 2006, nr. 8, s. 8-10.
  • Zymonik K., Odpowiedzialność za produkt w kodeksowych rozwiązaniach reklamacyjnych, Problemy Jakości, Kwiecień 2008.
  • Zymonik K., Odpowiedzialność producenta za wady produktu, Problemy Jakości, Nr. 6/99, s. 25
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168218182

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.