PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 58--61
Tytuł artykułu

Bank Zachodni WBK : warto kreatywnie zaryzykować

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tworząc strategię marketingową dla banków należy pamiętać, że mają one ograniczony potencjał budowy zaangażowania w kontakcie z konsumentem oraz niższą zapamiętywalność reklam w porównaniu z innymi sektorami. Sposobem na wyjście z cienia i dotarcie do konsumenta jest kreatywne podejście do tworzenia reklam. Metodę tę z powodzeniem wykorzystał Bank Zachodni WBK.
Rocznik
Numer
Strony
58--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • Bank Zachodni WBK
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168223249

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.