Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszej pracy skupiono uwagę na respondentach, traktując każdego z nich indywidualnie. Założono wstępnie, za Guidem, że człowiek potrafi szacować wielkości oraz stosunki na poziomie skali co najmniej przedziałowej. Celem pracy było sprawdzenie czy wyniki ustalania ważności kryteriów oceny wybranych obiektów, uzyskane przy zastosowaniu dwóch różnych metod dochodzenia do rezultatu końcowego, będą dla każdego respondenta zbieżne. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
71--85
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Biskupski A. (2001). Badanie preferencji marek na przykładzie piwa jasnego. AE, Kraków (praca magisterska).
- Brzeziński J. (1980). Elementy metodologii badań psychologicznych. PWN, Warszawa.
- Brzeziński J. (1999). Metodologia badań psychologicznych. Wydawnictwo Nau¬kowe PWN, Warszawa.
- Choynowski M. (1961). Przedmowa do książki: J.P. Guilford, A.R. Comrey: Pomiar w psychologii. Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław.
- English H.B., English A.C. (1958). A Comprehensive Dictionary of Psychologi¬cal and Psychoanalytical Terms. Longmans, London.
- Dworak M. (2001). Postrzeganie jakości usług handlowych na przykładzie firmy EUROMAR w Oświęcimiu. AE, Kraków (praca magisterska).
- Goude G. (1962). On fundamental measurement in psychology. Almqvist och Wiksell. Stockholm Studies in Psychology 2, Stockholm.
- Kowal J. (1998). Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku. Wy¬dawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Walesiak M. (1996): Metody analizy danych marketingowych. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. (9)
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168263395