Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Źródłem innowacji w przedsiębiorstwie są zarówno menedżerowie, jak i pracownicy. Efektywne kreowanie innowacji wymaga poszukiwania okazji w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu oraz wywierania pozytywnego wpływu na pracowników, motywując ich do działania. Innowacje budzą u nich jednak wiele wątpliwości, często przekształcając ich w aktywnych oponentów. Zmiana podejścia pracownika do kwestii innowacji wymaga aktywnej działalności menedżerskiej, a co z tym się wiąże – posiadania odpowiednich umiejętności przekonywania i inspirowania. (abstrakt oryginalny)
Both managers and employees are the source of innovations in company. Creative effective innovations require to search for opportunities in company and its environment and exerting an influence on employees supported them to activity. Innovations awakes at them series doubts often transform them to active opponents. Approach changing to innovation question requires active manager activity and to have so appropriate skills to convince and inspire. (original abstract)
Twórcy
autor
- BRE Bank SA
Bibliografia
- K. KUBIK, Menedżer w przedsiębiorstwie przyszłości, TNOiK "Dom Organizatora", Toruń 2005, s. 60.
- P. MAZURKIEWICZ, Europejczycy o nas, my o Europejczykach, "Manager" nr 8/2004, s. 12-13.
- J. PENC, Decyzje menedżerskie, C.H. Beck, Warszawa 2001, s. 88.
- J. PENC, Decyzje w zarządzaniu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, s. 63.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168263753