PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7-8 | 161--170
Tytuł artykułu

Identyfikacja wizualna jako narzędzie zarządzania wizerunkiem w jednostkach samorządu terytorialnego

Warianty tytułu
Visual Identification as a Tool of Territorial Self-Government Image Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Warunkiem promocyjnego sukcesu miast i regionów jest umiejętne połączenie: świadomości potrzeby przyjęcia orientacji marketingowej, precyzyjnie opracowanej strategii działania i odpowiednich uwarunkowań finansowych umożliwiających realizację tych działań. Artykuł prezentuje wyniki badań przeprowadzonych w 2008 r. w jednostkach samorządu terytorialnego województwa podkarpackiego w zakresie aktywności samorządów terytorialnych i ich rzeczników prasowych w zarządzanie sferą zadaniową public relations, jaką jest komunikacja i identyfikacja wizualna. (abstrakt oryginalny)
EN
The condition for the promotional success of cities and regions is the skilful combination of the awareness of the need to assume a marketing orientation and adopt a precisely prepared strategy, as well as appropriate financial conditions enabling these tasks to be implemented. The article presents the results of research conducted in 2008 in territorial self-government units of the Podkarpacie Voivodship on the activities of territorial self-governments and their press officers in managing public relations tasks, namely social communication and visual identification. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
161--170
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Bibliografia
  • S. Black, Public relations, Warszawa 1998, s. 96.
  • B. Gajdzik, Marketing w gminie. Wybrane zagadnienia, Bytom 2002, s. 49.
  • K. Przybyłowski i in., Marketing, Warszawa 1998, s. 471.
  • M. Snarska, Corporate Design w kształtowaniu wizerunku miasta (w oparciu o przykłady niemieckie), w: D. Tworzydło, T. Soliński (red.), Public relations w jednostkach samorządu terytorialnego, Rzeszów 2005, s. 31.
  • E. Stopa-Pielesz, Proces projektowania systemu identyfikacji wizualnej, "Biuletyn Sztuki Projektowania" nr 3, www.asp.katowice.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168352526

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.