Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest próba przedstawienia zmian zachodzących w konsumpcji żywności w Polsce na tle trendów światowych w latach 1990-2006. W opracowaniu wykorzystano metodę opisową i porównawczą, dokonano analizy SWOT rynku produktów tradycyjnych w Polsce. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
85--96
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
- Borowska A.: Charakterystyka konsumentów żywności tradycyjnej/regionalnej w Polsce. Projekt grantu Agro-Smak 2 Fundacji "Fundusz Współpracy" (maszynopis powielony).
- European Commission, DG-AGRI http://europa.eu.int/comm/agriculture
- Janoś-Kresło M.: Konsumpcja jako przesłanka rozwoju współczesnych społeczeństw.[w:] Konsumpcja a rozwój gospodarczy. Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa 2007.
- Lassaut B.: OLP sector in France. Development of Origin Labelled Products: Humanity, Innovation and Sustainability. INRA-UREQUA, La Mans, France, November, p. 3-8 I Project DOLPHINS 2001, Contract QLK5-2000-00593, France 2001.
- Mazurek-Łopacińska K.: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe. PWE, Warszawa 2003.
- Nomisma: Prodotti tipici e sviluppo locale. II ruolo delle produzioni di qualità nel futuro dell'agricoltura italiana. VIII Rapporte Nomisma sull'agricoltura Italiana. Bologna, November 2001.
- Project DOLPHINS 2001, Contract QLK5-2000-00593. Development of Origin Labelled Products: Humanity, Innovation and Sustainability. Italy, France, Portugal 2001.
- Sumer W.G.: Naturalne sposoby postępowania w gromadzie. PWN, Warszawa 1935.
- Wątroba W.: Społeczeństwo konsumpcyjne w dobie globalizacji. Akademia Ekonomiczna, Wrocław 2006.
- www.eurostat
- www.minrol.gov.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168512584