Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Research of Similarity of Distance between Objects for Ten Pairs of Normalization Transformations
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie miary podobieństwa odległości między obiektami. Miara ta znajduje zastosowanie m.in. w badaniu warunków sprzyjających otrzymywaniu podobnych lub bardzo zróżnicowanych wyników analizy wielowymiarowych. (fragment tekstu)
The paper presents the measure of similarity of distance between objects. There are given its form for ten pairs of normalization transformations. This measure can find application in the research of conditions which favour receiving similarity or dissimilarity results in comparative analysis into complex economic phenomena with two different normalization transformations. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
190--198
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
- Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych (2004), red. E. Gatnar
- M. Walesiak, AE, Wrocław. Walesiak M. (2006), Uogólniona miara odległości w statystycznej analizie wielowymiarowej, AE Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168579495