PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 12 | 21--24
Tytuł artykułu

Problem wynagradzania za jakość

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono problemy towarzyszące systemom motywacji ekonomicznej. Opisano niektóre ze zastosowanych rozwiązań praktycznych oraz ich ograniczenia. Zaprezentowano warunki wynagradzania za jakość.
EN
The article discusses some examples of rewarding employees for the quality of their work and products. It presents the conditions of implementing a system based on financial rewards and the limitations of such systems.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--24
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • 1. I. A. G. Azmi, Z. A. Ahmad, Y. Zainuddin (2009): COMPETENCY-BASED PAYANO SERVICE QUALITY: AN EMPIRICAL STUDY OF MALAYSIAN PUBLIC ORGANISATIONS, "Asian Academy of Management Journal", nr 14 (1), s. 21-36
  • 2. M. Argyle (1989): Social Psychology of Work, Penguin, London
  • 3. J.R.Carter, L.R.Smeltzer, R.Narasimhan (2000):Human Resource Management within purchasing management. Its relationship to Total Quality Management Success, "Journal of Supply Chain Management: A Global Review of Purchasing & Supply", nr 36 (2), s. 52-62
  • 4. S. ElKahal, G. Hammersley, A. Pinnington (2001): Quality Circles at Land Rover: The UK Experience, "Business in the Asia Pacific", nr 6, s. 315-323
  • 5. A. Furnham (1984): Many sides of human coin: the psychology of money usage," European Journal of Social Psychology", nr 5, s. 501-509
  • 6. J. R. Hackman, G. R. Oldham (1980): Motivation through design the work: test of theory, "Organizational Behavior and Human Performance", nr 16, s. 250-279
  • 7. G. K. Kanji, K. Kristensen, J. J. Dahlgaard (1995): Total Quality Management: Quality motivation, "Total Quality Management", nr 6, s. 427-434
  • 8. S. K. Lam, J. Schaubroeck, John. (1999): Total quality management and performance appraisal: An experimental study of process versus," Journal of Organizational Behavior", nr 20 (4), s. 445-446
  • 9. K. Lunau (2007): Overworked? Underpaid, Think again, "Mclean's", nr 120(37), s. 49.
  • 10. Ch. Musico (2010): Stressed and Distressed," Searcher", nr 18 (1), s. 36-41
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168689745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.