PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 1 | 77--79
Tytuł artykułu

Kompania Piwowarska : społeczność to małe piwo

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano cele i funkcjonowanie wewnątrzkorporacyjnego serwisu społecznościowego w Kompanii Piwowarskiej, nazwanego Małe Piwo (malepiwo.net). Zdaniem autora, z punktu widzenia interesów przedsiębiorstwa głównym zadaniem korporacyjnych serwisów społecznościowych jest wspieranie zarządzania komunikacją wewnętrzną i działaniami PR, ale można je również z powodzeniem wykorzystywać jako wsparcie w promocji działań CSR czy też narzędzie w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Autor podkreśla, że społeczność korporacyjna jest przedstawiana pracownikom jako przestrzeń stworzona dla rozrywki i relaksu.
Rocznik
Numer
Strony
77--79
Opis fizyczny
Twórcy
  • Autentika Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168789280

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.