Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono wartość kultury organizacyjnej. Omówiono elastyczność zarządzania, zmienność kultur oraz style przywództwa uzależnione od typu kultury organizacyjnej występującej w przedsiębiorstwie. Zaprezentowano przejście od zadowolenia do zaangażowania pracowników (tzw. dźwignia behawioralna) na przykładzie firmy outsourcingowej.
Twórcy
autor
- Call Center Training
Bibliografia
- Cameron S.K., R.E. Quinn, "Kultura Organizacyjna - diagnoza i zmiana", AE, Kraków 2006, s. 28-52.
- Heidtman J. "Co daje klientowi prawdziwe przywództwo w organizacji?", www.businessdoctors.pl
- Kochanek W., "Zmiana kultury organizacyjnej - studium metodyczne", SKN Inwestycji Kapitałowych "Profit", Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2007.
- Lipka A., "Kultura adhokracji a instrumentarium zarządzania zasobami ludzkimi", w: M. Juchnowicz (red.), "Kulturowe uwarunkowania zarządzania kapitałem ludzkim", Oficyna Wolter Kluwers, Warszawa 2009, s. 30-41.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168806950