PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 2 | 43--45
Tytuł artykułu

Gra zespołowa na markę firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badania eksploracyjnego, którego respondentami byli prezesi zarządów lub przedstawiciele wyższej kadry menedżerskiej z 20 przedsiębiorstw. Autorzy konkludują, że mimo rosnącego znaczenia marki korporacyjnej i posiadania przez wszystkie firmy kapitału, jakim są ludzie, wiele firm ma poważny kłopot z integracją działań wokół budowania swojej marki. Okazuje się, że w różnych jednostkach organizacyjnych firmy powstaje wiele pomysłów, inicjatyw marketingowych, ukierunkowanych na różne grupy interesariuszy, a często dostrzegany brak integracji tych działań ma swoje poważne skutki - działania nie sumują się, nie wzmacniają wzajemnie, nie prowadzą do synergii.
Rocznik
Numer
Strony
43--45
Opis fizyczny
Twórcy
  • INSPIRE smarter branding
  • INSPIRE smarter branding
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168872991

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.