PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 2 | 65--67
Tytuł artykułu

Kampania głosowa w pigułce

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autora zamiast wymyślania czegoś nowego, równie kreatywne może okazać się skorzystanie z narzędzi już istniejących, które mimo że dostępne na rynku, nie zostały jeszcze wykorzystane na masową skalę. Autor twierdzi, że jednym z nowocześniejszych, a jednocześnie rzadko wykorzystywanym w Polsce narzędziem reklamowym jest tzw. voicemail, czyli automatyczne, nagrane wcześniej przez lektora wiadomości głosowe rozsyłane na telefony stacjonarne oraz komórkowe.
Rocznik
Numer
Strony
65--67
Opis fizyczny
Twórcy
  • Vercom Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168883692

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.