Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
A Modern Concept of Marketing and a Management of a Process of Creating and Providing Value to Customers
Języki publikacji
Abstrakty
Opisano współczesne koncepcje zarządzania procesem tworzenia i dostarczania wartości klientom. Omówiono definiowanie oraz kształtowanie wartości klienta, a także komunikowanie i oferowanie wartości klientom. Przeanalizowano ewolucje współczesnej koncepcji marketingu pod kątem zarządzania wartością dla klienta.
Rocznik
Strony
71--87
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Baker M.: Marketing -philosophy or function? W: Encyclopedia of Marketing. M. Baker (ed.). Thomson Learning, London 1999.
- Christopher M.; Payne A., Ballantyne D.: Relationship Marketing. Creating Stakeholder Value. Butterworth Heinemann 2002.
- Drucker P.: Praktyka zarządzania. AE, Kraków 1992.
- Hooley G, Saunders J., Piercy N.: Marketing Strategy & Competitive Positioning. Prentice Hall 1998.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
- Kotler Ph,, Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
- Lanning M., Michaels E.: A Business is a Value Delivery System. McKinsey Staff Paper, No 41 June, Mc Kinsey & Co. Inc. 1988.
- Webster K: Market-Driven Management. Using the New Marketing Concept to Create a Customer-Oriented Company. John Wiley & Sons, Inc., New York 1994.
- Webster E: The future role of marketing in organization. W: Reflections on the Futures of Marketing. D. Lehmann, K. Jocz (cds.). Marketing Science Institute, Cambridge, Mass. 1997.
- Woodruff R., Gardial S.: Know Your Customer. New Approaches to Understanding Customer Value Satisfaction. Balckwell Publishers Inc., Maiden Mass. 1996.
- Żabiński L.: Dylematy teorii i metodyki badań orientacji strategicznej marketingu. W: Orientacje marketingowe podmiotów gospodarczych. Podstawy teoretyczno-metodyczne. Kierunki badań. Red. L. Żabiński. AE, Katowice 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168957486