Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Management of Clothing Branch Companies : Basic Categories and Research Models
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono koncepcje marketingu producentów odzieży oraz model systemu rynku w polskiej branży odzieżowej. Opisano strategiczny, taktyczny i operacyjny wymiar kreowania i realizowania wartości w tym sektorze oraz kryteria oceny procesu marketingowego. Przedstawiono modele struktury organizacji przedsiębiorstw sektora odzieży, a także komplementarne metody zarządzania i najlepsze praktyki marketingowe w tym sektorze.
Rocznik
Strony
89--112
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Brilman J.: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. PWE, Warszawa 2002.
- Gierszewska G, Romanowska M.: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. PWE. Warszawa 1994.
- Grzega U.: Kształtowanie się konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych w latach dziewięćdziesiątych na ile uwarunkowań rynkowych. AE, Katowice 2001.
- Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.
- Koźmiński K., Obłój K.: Zarys teorii równowagi organizacyjnej. PWE, Warszawa 1989.
- Krzyżanowska M.: Tożsamość orientacji przedsiębiorstwa. „Marketing i Rynek" 2002, nr 3.
- Marketing usług. Red. A. Styś. PWE, Warszawa 2003.
- Morgan G: Obrazy organizacji. PWN, Warszawa 1999,
- Penc J.: Leksykon biznesu. Słownik angielsko-polski. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
- Rupik K.: Orientacje strategiczne producentów odzieży na polskim rynku. AE, Katowice 2004.
- Strategor: Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość. PWE, Warszawa 1995.
- Żabiński L.; Przesłanki rewizji ,,klasycznych" koncepcji marketingu. W: Przedsiębiorstwo. Marketing. Strategie. Centrum Badań i Ekspertyz AE, Katowice 1995.
- Żabiński L.: Metafory organizacji jako podstawa identyfikacji i analizy orientacji marketingowej przedsiębiorstwa (na wybranych przykładach). W: Orientacje marketingowe podmiotów gospodarczych. Podstawy teoretyczno-metodyczne. Kierunki badań. Red. L. Żabiński. AE, Katowice 1999.
- Żabiński L.: Obrazy marketingu w jego paradygmatach. W: Marketing. Przełom wieków. Paradygmaty. Zastosowania. Red. K. Mazurek-Łopacińska i A. Styś. Materiały kongresowe. T. L Prace Naukowe nr 852. AE, Wrocław 2000.
- Żabiński L.: Podstawowe koncepcje marketingu i ich paradygmaty. W: Modele strategu marketingowych. Wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe, Red. L. Żabiński. AE, Katowice 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000168958014