PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 2 | 22--26
Tytuł artykułu

Zarządzanie procesem logistycznej obsługi klienta

Autorzy
Warianty tytułu
The Management of the Logistic Service of the Customer on the Example of the Internet Pharmacy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie istoty zarządzania procesem logistycznej obsługi klienta zarówno od strony teoretycznej, jak i empirycznej. Ukazane zostały różne sposoby definiowania pojęcia, podstawowe elementy, które kształtują poziom obsługi oraz specyfika ustalania standardów i mierników oceny obsługi klienta. Dla zobrazowania omawianej problematyki przedstawiono przykład procesu związanego z obsługą klienta realizowanego przez aptekę internetową. Do analizy procesu wykorzystano wykres Bernatene-Grüna, który jest uniwersalną, graficzną metodą pozwalającą śledzić tok postępowania. (fragment tekstu)
EN
The aim of the article is the exhibition of the creature of the management a process of the Logistic service of the customer both from the theoretical side, as and empirical. Were shown different manners of defining of the notion, basic elements which shape the level of the service and the specificity of the settlement of standards and measures of the estimation of the service of the customer. For picturing of the talked over problems is introduced the example of the process connected with the service of the customer realized by the internet pharmacy. To the process analysis used the graph Bernatene-Grün which is an universal, graphic method permitting to follow the course of procedure of the process. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
22--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Barcik R. (2005), Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo ATH, Bielsko-Biała
  • Christopher M., Peck H. (2005), Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa
  • Kempny D. (2001), Logistyczna obsługa klienta, PWE, Warszawa
  • Ciesielski M. (red.), (2006), Logistyka w biznesie, PWE, Warszawa
  • Teter T. (1978), Wykres Bernatene-Gruna jako technika modelowania i analizy procesu informacyjnego. Kraków, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej, nr 105
  • Czekaj J. (2000), Metody zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169133153

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.