Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono finansowanie Narodowej Strategii Spójności w Polsce oraz rolę programu Infrastruktura i Środowisko w finansowaniu innowacyjności polskiej gospodarki.
Rocznik
Strony
41--49
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Chan Kim W., Mauborgne R.: Strategia błękitnego oceanu. Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się istotna. MT Biznes, Warszawa 2005, s. 14-19.
- Kocięga M.: Rodzaje innowacji a orientacja marketingowa i przewaga konkurencyjna. [w:] Współczesny marketing. Red. G. Sobczyk. PWE, Warszawa 2008.
- Markides C.: Responses to Disruptive Strategic Innovation. "MIT Sloan Management Review" 2003, Winter.
- Misiak M., Sudzik G.: Wołanie o reformy. "Rynek Kapitałowy" 2008, nr 9, s. 52-53.
- Szymura-Tyc M.: Marketing w procesie innowacji wartości.[w:] Współczesny marketing. Red. G. Sobczyk. PWE, Warszawa 2008, s. 31.
- www.mrr.gov.pl/aktualnosci (22.10.2008).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169407391