PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Transport w gospodarce opartej na wiedzy | 189--199
Tytuł artykułu

Kierunki rozwoju obsługi klienta w transporcie miejskim

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono system obsługi klienta w transporcie miejskim oraz funkcjonowanie Biura Obsługi Klienta jako systemu kontaktu z klientem Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • Christopher M., Peck H.: Logistyka marketingowa. PWE, Warszawa 2003, s. 37-40.
  • Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Korona B.: Konkurowanie o klienta e-marketingiem. Difin, Warszawa, 2004, s. 7.
  • Doyle P.: Marketing wartości. Felberg S JA, Warszawa 2003, s. 83-91.
  • Ławicki J.S.: Partnering. Nowa jakość w kontaktach z klientami. "Kurier-Press" i Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim, Szczecin 2003, s. 44.
  • Mazurek-Łopacińska K.: Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa 2002 s. 82-83.
  • Payne A.: Marketing usług. PWE, Warszawa 1996, s. 45-46.
  • Rudawska E.: Lojalność klientów. PWE, Warszawa 2005, s. 116-122.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169433363

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.