Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono badania rynkowe i marketingowe jako źródło informacji oraz pozyskiwanie informacji przez przedsiębiorstwa lotnicze.
Rocznik
Strony
231--236
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- Badania rynkowe i marketingowe. Red. J. Kramer. PWE, Warszawa 1994, s. 194.
- Dictionary of Marketing Terms. P.D. Bennett. American Marketing Association, Chicag 1988, s. 117-118.
- Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa 1995, s. 53.
- Kędzior Z., Karcz K.: Badania marketingowe w praktyce. PWE, Warszawa 1997, s. 34.
- Miecznikowski S., Tłoczyński D., Wołek M.: Gospodarowanie w transporcie kolejowym. UG, Gdańsk 2000, s. 134.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169444933