PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 3 | 52--56
Tytuł artykułu

Symulacyjne gry biznesowe w kształceniu umiejętności menedżerskich - wyniki badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań ankietowych, zmierzających do określenia znaczenia symulacyjnych gier biznesowych w rozwijaniu umiejętności menedżerskich, na tle innych form dydaktycznych, powszechnie stosowanych w edukacji menedżerskiej. Badania przeprowadzono w latach 1998–2009. Uczestniczyło w nich 680 respondentów. Uzyskane wyniki wskazują na wiodącą rolę gier biznesowych. (abstrakt oryginalny)
EN
In the paper the results of the investigations into the importance of business simulation games in the development of management skills, compared to other classroom techniques, currently used in the education of managers, are presented. The investigations were carried out in the years 1998-2009. The number of respondents reached 680. The results show the paramount role of business simulation games. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
52--56
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Wrocławska
Bibliografia
  • [1] CAMERON K., WHETTEN D., A Model for Teaching Management Skills, ..EXCHANGE: The Organizational Behavior Teaching Journal" 1983, vol. VIII, no. 2.
  • [2] EARIA A, WELLINGTON W., A Survey of Simulation Game Users, Former Users, and Never-Users, ..Simulation & Gaming" 2004, vol. 35, no. 2.
  • [3] KERN M. Planspiele im Internet: Netzbasierte Lernarrangements zur Vermittlung betriebswirtschaftlicher Kompetenz, Deutscher Universitäts-Verlag 2003.
  • [4] KLABBERS J., Framing Internet Games: Potential and Limitations, in: Berufliche Fortbildungszentren der Bayerischen Wirtschaft (Hrsg.), Planspiele im Internet: Konzepte und Praxisbeispiele für den Einsatz in Aus- und Weiterbildung, Bielefeld 2001.
  • [5] MINTZBERG H., The Manager's Job: Folklore and Fact, ..Harvard Business Review" 1975, July-August.
  • [6] MINTZBERG H., The Manager's Job: Folklore and Fact; ..Harvard Business Review" 1990, March-April.
  • [7] RAKOWSKA A., SITKO-LUTEK A., Doskonalenie kompetencji menedżerskich, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
  • [8] RZOŃCA W., Podsumowanie rozgrywki w grze biznesowej - wyniki badań ankietowych, w: A. BALCERAK, W. KWAŚNICKI (red.), Modelowanie symulacyjne systemów społecznych i gospodarczych I, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2006.
  • [9] SIDOR-RZADKOWSKA M., Zarzqdzanie kompetencjami -teoria i praktyka, w: Zarządzanie zmianami, ..Biuletyn Polish Open University" nr 9 (20)/2008.
  • [10] TEACH R., GOVAHI G., The Role of Classroom Techniques in Teaching Management Skills, ..Simulation & Gaming" 1993, vol. 24, no. 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169454069

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.