PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2011 | nr 5 | 10--13
Tytuł artykułu

Cena i jakość

Autorzy
Warianty tytułu
The Price and Quality : Relationship and Changes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono relacje między ceną a jakością. Scharakteryzowano znaczenie wiedzy i informacji, sytuację rynkową i branżową, jakość informacji jako czynniki percepcji jakości i ceny. Zaakcentowano znaczenie gier zaufania i sformułowano praktyczne zalecenia dla projakościowych organizacji.
EN
The author presents the basic and current relations between the price and quality of products. The subjects of his characterisation include the significance of knowledge and information, the current situation on the market and in the sector, as well as the quality of interactions. He stresses the importance of trust games and develops practical recommendations to be implemented in pro-quality organisations. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • 1. Falkowski A., Tyszka T. (2001): Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk.
  • 2. Jackson E. C., Narasimhan R. (2010): A Dynamic Pricing Game Investigating The Interaction Of Price And Quality On Sales Response," Journal of Business & Economics Research", nr 8(9), s. 37-52
  • 3. Palmer A. (2011): Special Report, "The Economist" z dn. 7.03.2011
  • 4. Rao A.R. (2005): The Quality of Price as a Quality Cue," Journal of Marketing Research", nr 42 (4), s. 401-405
  • 5. Scitovsky T. (1945): Some Consequences of the Habit of Judging Quality by Price," Review of Economic Studies", nr 72(32), s. 100-105
  • 6. Shiv B., Ziv C., and Dan A. (2005): Placebo Effects of Marketing Actions: Consumers May Get What They Pay For, " Journal of Marketing Research", nr 42 (November), s. 383-93
  • 7. Sethi S. P., Bass F. M. (2003). Optimal pricing in a hazard rate model of demand," Optimal Control Applications & Methods", nr 24(4), 183-196
  • 8. Silverman D. Marsh J. Rickertsen R., Charkin R., Elsbach K. D. (2008): Will Our Customers Bail Us Out?," Harvard Business Review", nr 86(5), s. 37-48.
  • 9. Skolimowski J. (2007): Ekseryment Radiohead," Dziennik" z 12.11.2007.
  • 10. Wu J. Zhai X., Zhang Ch., Xu L. (2011): Sparing quality information in a dual-supplier network: a game theoretic perspective," International Journal of Production Research", nr 49(1), s. 199-214
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000169591448

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.