PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 6 | 39--41
Tytuł artykułu

Żywiec Zdrój : budzenie apetytu na wodę

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono imprezę Akademia Zdrojka będącą elementem kampanii edukacyjnej „Mamo, tato, wolę wodę”, prowadzonej przez Żywiec Zdrój S.A. Według autorki to przykład dobrze poprowadzonej komunikacji skierowanej do kobiet, choć nie wykorzystano w niej elementów stereotypowo kojarzonych jako kobiece, ale oparto się na rzetelnych wynikach badań naukowych. Według autorki komunikacja do konsumentek zakłada przede wszystkim wychodzenie naprzeciw potrzebom wynikającym z ich obecnego stylu życia, a wiedza o tym, jak troszczyć się o najbliższych jest dla kobiet potrzebą podstawową.
Rocznik
Numer
Strony
39--41
Opis fizyczny
Twórcy
  • Garden of Words, Warszawa, Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170580417

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.