PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 6 | 55--57
Tytuł artykułu

Posten : wypromować usługi, na które popyt umarł

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano dwie kampanie przeprowadzone przez szwedzką pocztę. Mimo, że rozwój technologii zmienił sposób komunikowania się i poczta bardzo w ostatnim czasie straciła na znaczeniu, kampanie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Zdaniem autora stało się tak za sprawą innowacyjnego pomysłu i umiejętnemu zaangażowaniu konsumentów. Autor podkreśla przy okazji otchłań, jaka jego zdaniem dzieli promocję Poczty Polskiej od szwedzkiej Posten.
Rocznik
Numer
Strony
55--57
Opis fizyczny
Twórcy
  • Pitted Cherries
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000170595190

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.